Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η πλατφόρμα myΔΕΗ, καθώς πάνω από 1.150.000 χρήστες κάνουν χρήση της σχετικής ψηφιακής εφαρμογής της ΔΕΗ. Οι χρήστες διαχειρίζονται πάνω από 1.700.000 εγγεγραμμένες παροχές και μέσω αυτών μπορούν να τις παρακολουθούν και με τα προσωπικά τους στοιχεία να ενεργοποιούν υπηρεσίες και προϊόντα ενέργειας και να έχουν πρόσβαση σε προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης. Πρόκειται για άλλη μία ψηφιακή εμπειρία που εντάσσεται στη στρατηγική της ΔΕΗ και στον στόχο που έχει θέσει η διοίκηση για το “χτίσιμο” μιας σχέσης αξιοπιστίας με τους πελάτες της.
Οι χρήστες του myΔEΗ μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, να παρακολουθούν το ιστορικό όλων των κινήσεών τους, να επιλέγουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών, να ανακαλύπτουν προσωποποιημένες συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας και να επωφελούνται με σημαντικά προνόμια. Η διοίκηση της ΔΕΗ ενθαρρύνει σταθερά τους πελάτες της να επιλέξουν την ηλεκτρονική έκδοση των μηνιαίων λογαριασμών, ενώ κληρώνει και 10 ταξίδια στη Νέα Υόρκη! Είδες η… myΔΕΗ;