Ποιοι και γιατί πλεύρισαν τον Περιφερειάρχη Αττικής
Η βούληση, το σχέδιο και οι στοχευμένες κινήσεις εξωστρέφειας του Νίκου Χαρδαλιά, στο πλαίσιο της συνεκτικής τουριστικής πολιτικής που έχει αναπτύξει όλους αυτούς τους μήνες, ώστε να καταστεί η Αττική ένας από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για όλο τον χρόνο, αποδίδουν καρπούς και μάλιστα με… διεθνή εμβέλεια.
Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα «Political», η φήμη της Περιφέρειας Αττικής έφτασε ήδη μέχρι το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι επιτελείς του βρετανικού «MasterChef» απευθύνθηκαν στο περιβάλλον του Νίκου Χαρδαλιά, προκειμένου να βρουν στην Αττική τον κατάλληλο χώρο για να φιλοξενηθεί τον Δεκέμβριο, λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, ο φετινός τελικός του διασημότερου ριάλιτι μαγειρικής, το οποίο ξεκίνησε από τη Βρετανία τον Ιούλιο του 1990. Οι πρώτες επαφές των συνεργατών του περιφερειάρχη με τους συντελεστές του δημοφιλούς προγράμματος του BBC έχουν ήδη γίνει, με τους εκπροσώπους του βρετανικού καναλιού να δηλώνουν ενθουσιασμένοι από τη σύγχρονη εικόνα που παρουσιάζει η Αττική.
Και τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ. Ο Νίκος Χαρδαλιάς πρόκειται να παραλάβει το βραβείο για την πιο φιλόξενη ελληνική περιφέρεια, το οποίο θα απονεμηθεί στην Αττική, στο πλαίσιο της κορυφαίας τουριστικής διοργάνωσης «Greek Hospitality Awards 2024». Διόλου τυχαίο, όπως φαίνεται, το κεντρικό σύνθημα με τη φράση «Visit Attica, the greater Athens Region» που έχει επιλέξει ο Νίκος Χαρδαλιάς για να επανασυστήσει το τουριστικό προϊόν της Αττικής στις μεγάλες διεθνείς αγορές.
«Έχουμε τη βούληση. Έχουμε το σχέδιο. Θα εκπλήσσουμε συνεχώς ευχάριστα! Η Μητροπολιτική Αττική είναι εδώ!», είναι η φράση που επαναλαμβάνει συχνά -και όχι άδικα- ο περιφερειάρχης Αττικής