Είναι από αυτές τις απορίες που οι περισσότεροι τις έχουμε άλλα κανένας μας δεν τις θέτει αλλά θέλουμε να έχουμε μια απάντηση, όχι ότι θα μας αλλάξει τη ζωή αλλά γιατί να ην ξέρουμε.
Είτε, λοιπόν, μιλάμε για τις κλασικές μακρόστενες είτε για τετράγωνες, όλες σχεδόν οι σοκολάτες έρχονται με σχεδιασμό σε τετράγωνα. Και όσες δεν είναι έτσι, είναι σε μακρόστενα κομμάτια.
Μια απάντηση στο γιατί συμβαίνει αυτό θα μπορούσε να είναι ώστε να μπορεί ο καταναλωτής να υπολογίσει την ποσότητα. Αν μία σοκολάτα, δηλαδή, είναι 100 γραμμάρια και έχει 10 τετράγωνα ή ορθογώνια, τότε αυτομάτως αυτά είναι 10 γραμ. Και κάπως έτσι χωρίζονται και οι μερίδες.
Ωστόσο, υπάρχουν κι άλλοι λόγοι, για τους οποίους όλες οι εταιρείες επιλέγουν να παράγουν τις σοκολάτες του με τον συγκεκριμένο τρόπο.
Γιατί οι σοκολάτες χωρίζονται σε τετράγωνα για διάφορους πρακτικούς και αισθητικούς λόγους:
- Έλεγχος μερίδας: Η διαίρεση της σοκολάτας σε τετράγωνα επιτρέπει τον εύκολο διαχωρισμό σε μερίδες.
- Οι καταναλωτές μπορούν να κόβουν ένα μικρό κομμάτι κάθε φορά, διευκολύνοντας τη διαχείριση του πόσο τρώνε, καθώς και να την μοιραστούν με άλλους.
- Ευκολία στο σπάσιμο: Οι χαραγμένες γραμμές δημιουργούν αδύναμα σημεία στη σοκολάτα, διευκολύνοντας το σπάσιμο σε μικρότερα κομμάτια χωρίς να θρυμματίζεται.
- Παρουσίαση: Το τετράγωνο σχήμα είναι οπτικά ελκυστικό και δημιουργεί μια ομοιόμορφη εμφάνιση που είναι αναγνωρίσιμη και οικεία στους καταναλωτές.
- Αποδοτικότητα κατασκευής: Τα τμήματα μπορούν να εξορθολογήσουν τη διαδικασία παραγωγής, επιτρέποντας την ευκολότερη κοπή και συσκευασία της σοκολάτας.
- Γεύση: Τα μικρότερα τετράγωνα μπορούν να ενισχύσουν τη γευστική εμπειρία, καθώς το σπάσιμο ενός κομματιού επιτρέπει την καλύτερη «απελευθέρωση της γεύσης» και έναν πιο ελεγχόμενο τρόπο, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η απόλαυση.
Συνολικά, ο διαχωρισμός σε τετράγωνα βελτιώνει τόσο τη λειτουργική όσο αισθητικά την εμπειρία της απόλαυσης της σοκολάτας.