Η Meta ζήτησε συγγνώμη από τους χρήστες
Η Meta, μητρική εταιρεία του Instagram, προχώρησε σε δημόσια συγγνώμη την Πέμπτη, καθώς διόρθωσε ένα «τεχνικό σφάλμα» που προκάλεσε την εμφάνιση ακατάλληλου και βίαιου περιεχομένου στη ροή «Reels» ορισμένων χρηστών.
«Διορθώσαμε ένα σφάλμα που εμφάνισε σε ορισμένους χρήστες περιεχόμενο στο Instagram Reels που δεν θα έπρεπε να είχε προταθεί. Ζητούμε συγγνώμη για το λάθος», ανέφερε εκπρόσωπος της Meta σε δήλωσή του στο CNBC.
Πολλοί χρήστες του Instagram εξέφρασαν την ανησυχία τους σχετικά με την ξαφνική εμφάνιση βίαιου και «μη ασφαλούς» υλικού στις ροές τους, με αρκετούς να επισημαίνουν ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε ακόμα και αν είχαν ενεργοποιημένη τη ρύθμιση «Έλεγχος ευαίσθητου περιεχομένου» της πλατφόρμας.
Σύμφωνα με τις πολιτικές της Meta, η εταιρεία προσπαθεί να προστατεύει τους χρήστες από ενοχλητικές ή σοκαριστικές εικόνες, αφαιρώντας ιδιαίτερα βίαιο και ωμό περιεχόμενο.
Τέτοιες δημοσιεύσεις μπορεί να περιλαμβάνουν βίντεο που «απεικονίζουν διαμελισμό ή απανθρακωμένα σώματα», καθώς και υλικό που συνοδεύεται από «σαδιστικά σχόλια σχετικά με τον πόνο ανθρώπων και ζώων».
Παρόλα αυτά, η Meta επιτρέπει ορισμένο αποκαλυπτικό περιεχόμενο, εφόσον αυτό συμβάλλει στην ενημέρωση του κοινού για σοβαρά ζητήματα, όπως οι παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, οι πολεμικές συγκρούσεις ή η τρομοκρατία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το περιεχόμενο συνοδεύεται από προειδοποιητικές ετικέτες και περιορισμούς πρόσβασης.